LOGISTICS & OFFICE COORDINATOR

Welkom aan boord!

UNICORN?  Dat is een dynamische bende met ‘nen hoek af’.

Al 25 jaar ontwikkelen en organiseren wij opleidings- en coachingstrajecten voor onze (inter)nationale klanten.  Projecten rond Leiderschap, Executive Team Coaching, Cultuurintegratie, Tooling en HR Consultancy zijn onze dagelijkse kost.

 

Vanaf de zomer zoeken wij een hands-on type dat mee aan boord wilt springen! Letterlijk, want onze kantoorboot ligt aan de Vaart in Leuven. Als Logistics & Office Coordinator schrik je er niet voor terug je onder te dompelen (pun intended) in het reilen en zeilen (uhu) van ons drijvende kantoor en kijk je ernaar uit niet enkel de handen uit te mouwen te steken, maar ook je brein te breken over de best mogelijke logistieke planning.

Als Logistics & Office Coordinator vorm je de ruggengraat van onze organisatie. Onze kantoorboot en bijhorend magazijn en wagenpark vormen daarbij jouw speelterrein. Daarnaast speel je samen met de Projectcoördinatoren een cruciale rol in de organisatie en ondersteuning van onze opleidings- en coachingstrajecten door de logistieke planning van het trainingsmateriaal en de opvolging ervan in handen te nemen.

Je staat in voor…

  •  … het aankoopbeheer van kantoor- en trainingsmaterialen.
  • … het onderhoud van ons wagenpark: carwash, onderhoud in de garage, keuring, etc.
  • … de ordelijkheid, de gastvrijheid en het onderhoud van onze (flexibele) kantoorruimtes: mondvoorraad aankopen, boot op orde brengen voor meetings met externen, de poetsploeg aansturen, etc.
  • … de logistieke planning van onze projecten waarbij je ook administratieve en praktische ondersteuning biedt bij de organisatie hiervan

Je bent ons ‘manusje-van-alles’, onze ’fixer’. Je pakt alles aan wat op je pad komt en te maken heeft met logistiek of office.

Interesse?

Wij ontvangen graag jouw cv en motivatiebrief via e-mail (aan Veerle; v.vandeweyer@unicorngroup.be) tegen 6 juni 2021. Weerhouden kandidaten worden uitgenodigd voor een verkennend gesprek.

Wie ben jij:
  • Je voelt een sterke match met ons DNA (energie!) en werkt graag vanuit ownership.
  • Je hebt een affiniteit met techniek en wilt onze jeeps en woonboot vanbinnen en vanbuiten leren kennen.
  • Je bent hands-on en proactief, en streeft daarbij steeds naar efficiëntie.
  • Je houdt van plannen en organiseren.
  • Je hebt lef, initiatief en durf, en steekt graag letterlijk de handen uit de mouwen.
  • Je communiceert vlot, transparant en oprecht.
  • Je bent flexibel en voelt je thuis in een dynamische werkomgeving.
  • Je voelt je in jouw kracht in een ondersteunende rol.
  • Je bent vertrouwd met Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel).
  • Je hebt minstens een bachelordiploma op zak (of gelijkgesteld door ervaring).
  • Een eerste werkervaring is een pluspunt.
Wat bieden wij:
  • Een dream team van collega’s 😉
  • Een kantoorboot als inspirerende werkplek!
  • Maximale flexibiliteit binnen een duidelijk kader van wederzijdse verwachtingen en resultaatverbintenissen.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen.

Let a Unicorn contact you.